Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Iστορία

Ο μπαμπάς μου γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Λίβανο, κι οι γονείς του στη Συρία.
“Γενοκτονία στην Αρμενία! Γενοκτονία στην Αρμενία!”
Η μαμά μου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Νάουσα. Ο μπαμπάς της στο χωριό Φραγκότσι κι η μαμά της στη Πτολεμαϊδα – όλα αυτά στο νομό Κοζάνης.
Ο προπάππους μου ήταν από τη Μικρά Ασία. Η προγιαγιά μου ήταν κάτοικος της Θράκης.
Η προπρογιαγιά μου ήταν από Βουλγαρία.
“Οθωμανική Αυτοκρατορία! Οθωμανική Αυτοκρατορία!”
Γεννήθηκα στη Σαουδική Αραβία.
“Βομβαρδισμοί και τρομοκρατία! Bομβαρδισμοί και τρομοκρατία!”
Αποφυγή από τα ερείπια, προς έναν χώρο με λιγότερη βία.
Εξετάσεις στο Λίβανο, δολοφονία πρωθυπουργού.
Βομβαρδισμός αεροδρομίου, για όνομα του Θεού!
Μετακόμιση στην Ελλάδα, εισαγωγή στη γραφή και στην ανάγνωση.
Παίξε κρυφτό με μέτρημα που θυμίζει γλώσσα άγνωστη.
Ενηλικίωση στη χώρα του Ήλιου, μετακόμιση προς Σκωτία.
“Θα βοηθήσει η προετοιμασία! Θα βοηθήσει η προετοιμασία!”
Εμπειρίες πρωτόγνωρες, ανεξαρτησία θολή.
Καπνός και γέλιο, χαρά και μουσική.
Ήρθε ο Ιούνιος, πέρασα φαρμακευτική.
Στην Αγγλία με ρωτάνε για τη χώρα προέλευσής μου.
Δεν κρατιέμαι, χαμογελώ.
Κοιτάω στο απέραντο βάθος, το βλέμμα τους γρήγορα ξανασυναντώ.
Τότε είναι που εκφράζεται μια ιστορία χωρίς σύνορα και συμφωνίες. Μια ιστορία αληθινή  -

 για έναν άνθρωπο ο οποίος μπόρεσε κι αγάπησε τελικά τον πλανήτη Γη.










Online Users

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου