Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Παιδική Ηλικία


Πάρε την παιδική μου ηλικία και στόλισέ την.
Βαλ’την  σε κάδρο από ξύλο του κρεβατιού σου για να σου θυμίζει τα χαμένα σου νιάτα.
Προσπάθησαν να συμπληρώσουν το κενό τους με τα δικά σου μάτια.
Τότε ήταν που έχασες την όρασή σου την πνευματική.
Προσπάθησες να συμπληρώσεις και συ το κενό σου με τα δικά μου μάτια.
Και φοβάμαι πως θα μπω κι εγώ με τη σειρά μου στον φαύλο κύκλο χωρίς να’μουν εξαρχής τυφλή.
Ξερίζωσε το πρώτο λουλούδι που αντικρύσεις σήμερα κι άφησέ το στο κατώφλι του σπιτιού σου.
Παρατήρησε τα πέταλά του να πεθαίνουν σταδιακά και βρες ένα άλλοθι που τείνει στην εξήγηση του αμοραλισμού και του πεπερασμένου.
Έπειτα, φέρε μου τα πέταλα και προσπάθησε να με κοιτάξεις στα μάτια.
Δεν μπορείς.
Κι όταν προσπαθήσεις, δεν θα αντέξεις να κρατήσεις το βλέμμα σου στο δικό μου.
Γιατί, μπορεί να έκλεψες την αθωότητα ενός παιδιού αλλά τα μάτια του θα συνεχίζουν να βλέπουν.
Και θα προβάλλουν όλες τις πτυχές του εαυτού σου που έχεις μισήσει - όλες τις στιγμές που ήθελες να ξεφύγεις μα δεν μπορούσες.
Και αλήθεια, ακόμη μου φαίνεται παράδοξο
Να συγχωρεί ένα παιδί, την αμαρτία ενός ενήλικα. 











Online Users

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου